سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشپزخانه های مدرن معمولاً ترکیبی از طراحی زیبا

آشپزخانه‌های مدرن معمولاً ترکیبی از طراحی زیبا

استفاده از مواد با کیفیت، و انعطاف پذیری در استفاده از فضا هستند. برخی از ویژگی‌های آشپزخانه‌های مدرن شامل استفاده از جزیره‌های آشپزخانه بزرگ، سطوح کار بدون درز، استفاده از مواد مانند چوب، فلز، و شیشه، نورپردازی مناسب با استفاده از نورهای طبیعی و مصنوعی، و دسترسی آسان به ابزارهای آشپزی هستند. همچنین، آشپزخانه‌های مدرن معمولاً دارای دستگاه‌های خانگی هوشمند و فناوری‌های نوینی هستند که امکانات مختلفی را برای کاربران فراهم می‌کنند.

 

هود مخفی بی صدا  : 

هود مخفی بی‌صدا یک انتخاب عالی برای آشپزخانه‌های مدرن است. این نوع هودها درون اسقف یا دیوارها جای می‌گیرند و برخلاف هودهای معمولی، به صورت ناپدید و مخفی در فضای آشپزخانه قرار می‌گیرند. علاوه بر این، آنها دارای صدای کمی هستند و برای خلق یک فضای آرامش بخش و آشپزخانه‌ای بی‌صدا بسیار مناسب هستند.

برای اطلاع از قیمت هود مخفی کم صدا روی  https://www.elkkala.com/product/هود-مخفی-elk/ کیلیک کنید تا در سایت ای ال کا برای خرید هود مخفی بی صدا اقدام کنید.

 

سینک گرانیتی مشکی : 

سینک‌های گرانیتی مشکی یک انتخاب شیک و مدرن برای آشپزخانه‌های مدرن هستند. این سینک‌ها از مواد مرکبی تشکیل شده‌اند که شامل گرانیتی و رزین می‌شوند و به آنها ظاهری شیک و زیبا می‌بخشد. علاوه بر این، سینک‌های گرانیتی مشکی مقاومت بالایی دارند و مقاوم در برابر خراشیدگی، لکه‌گیری و حتی حرارت هستند. این سینک‌ها همچنین باعث زیبایی و شکوه آشپزخانه می‌شوند و با اکثر سبک‌های دکوراسیون داخلی سازگار هستند.

برای مشاهده قیمت سینک گرانیتی مشکی میتونید روی  https://www.elkkala.com/product/سینک-گرانیتی-elk-کدsg5/ کلیک کنید و همچنین برای خرید سینک گرانیتی مشکی از ادرس فوق استفاده نمایید.

گاز رومیزی شیشه ای : 

گاز رومیزی با صفحه شیشه‌ای یک انتخاب مدرن و زیبا برای آشپزخانه است. این نوع گازها دارای صفحه‌ای از شیشه مقاوم و ضدضربه هستند که ظاهری شیک و شفاف به آشپزخانه می‌بخشد. علاوه بر این، این گازها به دلیل صفحه شیشه‌ای خود آسانی در تمیز کردن را دارند. این گازها باعث ایجاد یک ظاهر مدرن و آرامش بخش در آشپزخانه می‌شوند و با بیشتر دکوراسیون‌ها سازگاری دارند.

برای اطلاع از قیمت گاز رومیزی صفحه شیشه ای روی https://www.elkkala.com/product/اجاق-گاز-صفحه-شیشه-ایپنج-شعله-پلوپز-کنا/  کیلیک کنید تا در سایت ای ال کا برای اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت پنج شعله اقدام کنید.