سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگیهای پنلها شامل عایق بودن حرارتی و صوتی

ساندویچ پانل سقفی

هسته میانی این پنل‌ها معمولاً از موادی مانند پلی‌استرن، پلی‌یورتان، یا فوم پلی‌یورتانی تشکیل شده است که دارای ویژگی‌های عایق حرارتی و صوتی قوی می‌باشند. لایه‌های فلزی بیرونی نیز از موادی مانند فولاد یا آلومینیوم ساخته شده‌اند که به پنل مقاومت و استحکام می‌بخشند.

ویژگی‌های بارز این نوع پنل‌ها شامل عایق بودن حرارتی و صوتی، مقاومت در برابر رطوبت و حفظ کیفیت، نصب آسان و سریع، و وزن سبک آن‌ها می‌باشد. به علت این ویژگی‌ها، ساندویچ پنل‌های سقفی به عنوان یک راهکار موثر در ساخت و سازهای صنعتی، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با استفاده از این پنل‌ها، می‌توان تأثیرات مثبتی روی کارایی انرژی و کیفیت هوای داخلی ساختمان داشت و همچنین زمان و هزینه‌های مربوط به نصب و نگهداری را کاهش داد.

برای اطلاع از  قیمت ساندویچ پانل سقفی  میتونید رویhttps://panelkala.org/ساندویچ-پانل-سقفی/ کیلیک کنید تا برای خرید ساندویچ پانل سقفی اقدام نمایید. 

ساندویچ پنل 

ساندویچ پانل یک نوع مواد ساختمانی است که از دو پوسته فلزی یا سایر مواد به هم چسبیده به همراه یک لایه مواد عایقی مانند فوم پلی‌اورتان یا سیمان بین آنها تشکیل شده است. این پانل‌ها به عنوان جداکننده‌های حرارتی و صوتی در ساختمان‌ها استفاده می‌شوند و عموماً برای ساخت دیوارها، سقف‌ها و پوشش‌های خارجی استفاده می‌شوند.

برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل  میتونید روی https://panelkala.org/sandwich-panel-price/ کیلیک کنید تا برای ساندویچ پانل اقدام نمایید.

 

فوم xps : 

فوم XPS به معنای اکستروود پلی‌استایرن فوم است. این نوع فوم از پلی‌استایرن بافرم گیری شده با فشار بالا و حرارت بالا تولید می‌شود، که از سلول‌های بسته و چگالی بالا برخوردار است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که فوم XPS دارای عایق حرارتی، عایق صوتی و مقاومت در برابر آب و رطوبت مناسبی باشد. به همین دلیل در ساخت و ساز، عایق‌های سقف، دیوارها، و همچنین در صنعت بسته‌بندی و ایزولاسیون استفاده می‌شود.

برای اطلاع از خرید فوم xps میتونید روی https://panelkala.org/خرید-فوم-xps/  کیلیک کنید تا برای قیمت فوم xps اقدام نمایید.