سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سینکهای گرانیتی مشکی یک انتخاب شیک و مدرن برای آشپزخانههای مدرن

سینک گرانیتی مشکی :

سینک‌های گرانیتی مشکی یک انتخاب شیک و مدرن برای آشپزخانه‌های مدرن هستند. این سینک‌ها از مواد مرکبی تشکیل شده‌اند که شامل گرانیتی و رزین می‌شوند و به آنها ظاهری شیک و زیبا می‌بخشد. علاوه بر این، سینک‌های گرانیتی مشکی مقاومت بالایی دارند و مقاوم در برابر خراشیدگی، لکه‌گیری و حتی حرارت هستند. این سینک‌ها همچنین باعث زیبایی و شکوه آشپزخانه می‌شوند و با اکثر سبک‌های دکوراسیون داخلی سازگار هستند.

برای مشاهده قیمت سینک گرانیتی مشکی میتونید روی https://www.elkkala.com/product/سینک-گرانیتی-elk-کدsg5/ کلیک کنید و همچنین برای خرید سینک گرانیتی مشکی از ادرس فوق استفاده نمایید. 

 

گاز رومیزی :

گازهای رومیزی با طراحی زیبا و مدرن، به دکور آشپزخانه جلوه‌ی شیکی می‌بخشند. قابلیت نصب آسان: این گازها به راحتی بر روی میز یا کابینت‌های آشپزخانه نصب می‌شوند. متنوع بودن: گازهای رومیزی در انواع مختلفی از جمله گازهای فله، سرامیکی و شیشه‌ای در دسترس می‌باشند. کنترل دقیق دما: بسیاری از گازهای رومیزی دارای کنترل دقیق دما برای پخت و پز بهتر هستند. مزایا: نصب آسان و سرعت در آماده شدن برای استفاده.

اگر به دنبال گاز رومیزی هستید و میخواهید از قیمت گاز رومیزی مطلع شوید بر رویhttps://www.elkkala.com/product-category/gaz-romizy/  کیلیک کنید و برای خرید گاز رومیزی اقدام کنید.

 

 

هود مخفی کم صدا:

 

در طراحی آشپزخانه‌های کوچک، اهمیت استفاده بهینه از فضا و امکانات بیشتر است. هود مخفی به عنوان یکی از راهکارهای بهینه‌سازی فضا و افزایش کارایی در محیط‌های کوچک، بسیار موثر است. با نصب هود درون کابینت، از فضای مفید بیشتری برای استفاده در داخل آشپزخانه بهره می‌بریم و این فضا به جای اشغال شدن توسط یک هود سنتی، برای استفاده از اجناس مختلف آشپزخانه در دسترس است.
عملکرد صداپنهانی نیز یکی از ویژگی‌های مهم هود مخفی است. این هودها معمولاً با استفاده از فناوری‌های پیشرفته صداپنهانی عمل می‌کنند که به صورت کاملاً بی‌صدا و بدون صدای مزاحم برای کاربر فعال می‌شوند، این ویژگی بسیار مهم است زیرا صدای بلند هودهای سنتی ممکن است مزاحمت آور باشد.

برای اطلاع از قیمت هود مخفی کم صدا روی https://www.elkkala.com/product/هود-مخفی-elk/ کیلیک کنید تا در سایت ای ال کا برای خرید هود مخفی کم صدا اقدام کنید.